Dan darovite djece
Autor: Administrator , 4. 4. 2014.
U petak, 28. ožujka obilježili smo Dan darovite djece. Kroz kreativno stvaralaštvo upoznali smo se s poznatim darovitim pojedincima kroz povijest, a uvjerili smo se da i našu školu pohađaju učenici s mnogim talentima.
Nakon uvodne riječi ravnateljice i prezentacije pedagoginje o karakteristikama darovite djece, na red su došle kratke učeničke prezentacije. Treći razred otvorio je nastupe pjesmom i plesom, a Matija i Anja na engleskom su jeziku odglumili kratki igrokaz o lisici i ježu. Učenici 2. razreda pripremili su zanimljive pitalice i utvrdili kakva su darovita djeca, a učenici 8. razreda pobliže su nas upoznali s nekim slavnim darovitim osobama.
Dar za glazbu demonstrirala je Lea u pratnji svojeg razreda pjesmom Stara hiža, a djevojčice koje kreću na Državno natjecanje Čitanjem do zvijezda prezentirale su knjigu Stakleni dvorac na engleskom jeziku.
Osim toga, tu su bili kratki prikazi 5. razreda na engleskom i njemačkom jeziku, a Veronika je darovitost iskazala riječima pročitavši svoj sastavak Neobična slova.
O darovitosti na području matematike saznali smo od Filipa koji je prezentirao projekt Izmjerimo opseg Zemlje i učenika 7. razreda koji su uvjerljivo spojili dramski talent i primjenu matematike u svakodnevnom životu kroz linearnu funkciju. Saznali smo kako nam ona može pomoći da odredimo najbolju telefonsku tarifu te kako je iskoristiti protiv uvjerljivih prodavača auta u izračunu najpovoljnije auto ponude.
Monika je opisala plakat o Velikom tjednu, a 4. razred zaokružio je prezentacije predstavljanjem razredne slikovnice i pjesmom.
"Onaj tko se usudi poučavati nikada ne smije prestati učiti."
(John Cotton Dana)
"Korijeni učenja su gorki, ali plodovi su slatki."
(Aristotel)
"Učitelj - zanimanje koje poučava sva druga zanimanja."
(Anonimni autor)
Portali |
> AZOO |
> NCVVO |
> Skole.hr |
> CARNet |
> Nikola Tesla |
> Sigurnost na internetu |
> eduHr |
> Učilica |
> MZOŠ |
> Ettaedu |
Časopisi |
> Školske Novine |
> National Geographic |
> Drvo Znanja |
> Bug |
> Enter |